Thursday, June 19, 2014

ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္က The Voice ႏွင့္ 7 Day တုိ႔ကို ျပင္းထန္စြာ သတိေပး

ေထာက္လွမ္းေရး ဗုိလ္ခ်ဳပ္ႀကီးေဟာင္း ဦးခင္ညြန္႔ အစုိးရလက္ထက္ ႏုိင္ငံျခားေရး၀န္ႀကီး၏သား ပုိင္ ဆုိင္ေသာ 7 Day သတင္းစာမွ ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္ကုိ တုိက္ခုိက္စြပ္စြဲ ေရးသားခ်က္မ်ားအား တပ္ မေတာ္ ေထာက္လွမ္းေရးမ်ား အႀကီးအက်ယ္ ကုိးကြယ္ခဲ့သည့္ အလုိေတာ္ျပည့္ ဆရာေတာ္ ေၾက ညာခ်က္မ်ားႏွင့္ ပူးတြဲ၍ ဆက္တုိက္ ေဖာ္ျပလာ၍ သတိေပးျခင္း



ရန္ကုန္၊ ဇြန္ ၁၈
ျမန္မာ့ႏုိင္ငံေရး အဖြဲ႕အစည္းမ်ားႏွင့္ ျပည္သူမ်ားအား စစ္အစုိးရ ကာလအတြင္း ဖမ္းဆီးႏွိပ္ကြပ္ရာ၌ ကမၻာေက်ာ္ခဲ့ေသာ တပ္မေတာ္ ေထာက္လွမ္းေရး ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဗုိလ္ခ်ဳပ္ႀကီးခင္ညြန္႔ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ တာ၀န္ ယူသည့္ အစုိးရ၌ ႏုိင္ငံျခားေရး၀န္ႀကီးအျဖစ္ စြမ္းစြမ္းတမံ ထမ္းေဆာင္ခဲ့ေသာ ဦး၀င္းေအာင္၏သား ပုိင္ဆုိင္သည့္ 7 Day Daily သတင္းစာ ဇြန္လ ၁၇ ရက္ႏွင့္ ၁၈ ရက္ ဆက္တုိက္ ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္အေပၚ အမ်ားျပည္သူ အထင္အျမင္ လြဲမွားေစသည့္ သတင္းမ်ားအား အက်ယ္တ၀င့္ တုိက္ခုိက္ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ ၎သတင္းမ်ား ေဖာ္ျပရာတြင္လည္း အထက္ပါ တပ္မေတာ္ ေထာက္လွမ္းေရးမ်ား အႀကီးအက်ယ္ ကုိးကြယ္၍ လူသိမ်ားခဲ့ေသာ အဂၢမဟာပ႑ိတ အလုိေတာ္ျပည့္ ဆရာေတာ္ႀကီး၏ ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္ကုိ စြပ္စြဲ ေၾကညာခ်က္မ်ား ထည့္သြင္း၍ ေရးသား ေဖာ္ျပခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ အလားတူ The Voice သတင္း စာမွလည္း ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္အား စြပ္စြဲ ေဖာ္ျပခ်က္ကုိ သတင္းေရးသား၍ ထုတ္ေ၀ခဲ့ပါသည္။

ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္မွ အလုိေတာ္ျပည့္ ဆရာေတာ္ မိန္႔ၾကားခ်က္မ်ား အသံဖုိင္မ်ား ရွိ၍ အေထာက္အထား ဓာတ္ပုံ မွတ္တမ္းမ်ား ပူးတြဲကာ ေျဖရွင္းရန္ အသင့္ရွိေနခ်ိန္တြင္ ျပန္ၾကားေရး ၀န္ႀကီးဌာန အဆင့္ျမင့္ အရာရွိႀကီး အခ်ဳိ႕ႏွင့္ မူပုိင္ခြင့္ဌာနခြဲ (ယခင္ စာေပစိစစ္ေရး) တုိ႔မွ ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္အေပၚ အစုိးရအဖြဲ႕ ၀င္ ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးဆန္းဆင့္ ပိုင္ဆုိင္ေသာ ဂ်ာနယ္ ျဖစ္သေယာင္ေယာင္ ေျပာဆုိ ထုတ္ျပန္ ေရး သားလာခဲ့သည္။ ထုိကဲ့သုိ႔ အစုိးရအဖြဲ႕၀င္ေဟာင္း၏ သားတစ္ဦး ပုိင္ဆုိင္ေသာ 7 Day သတင္းစာမွ ျမန္မာ သံေတာ္ဆင့္အေပၚ လက္ရွိသမၼတ ဦးသိန္းစိန္ အစုိးရအဖြဲ႕၀င္ ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီးတစ္ဦး ပုိင္ဆုိင္ေသာ ဂ်ာနယ္အျဖစ္ ေရးသားျခင္းမွာ ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္၏ ဂုဏ္သိကၡာကုိ ထိခုိက္ေစၿပီး အစုိးရအေပၚ မေထာက္မညႇာ ေ၀ဖန္ေရးသားရဲသည့္ ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္၏ စာဖတ္ပရိသတ္မ်ားကုိလည္း အထင္ အျမင္ ေသးရာ ေရာက္ပါသည္။

ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္အေနျဖင့္ မည္သည့္ ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီးမ်ား၏ အေထာက္အပံ့ကုိမွ် ရယူထားျခင္း မရွိဘဲ ကိုယ္ပုိင္ ရပ္တည္လ်က္ရွိၿပီး ပရိသတ္မ်ား အားေပးသည့္ ေငြေၾကးမ်ားျဖင့္သာ သန္႔သန္႔ရွင္းရွင္း ရပ္တည္ ထုတ္ေ၀ႏုိင္သည့္ ပုဂၢလိက မီဒီယာစစ္စစ္ ျဖစ္ပါသည္။

ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္အေပၚ တုိက္ခုိက္ ေရးသားေသာ 7 Day ႏွင့္ The Voice သတင္းစာ ဂ်ာနယ္တုိ႔၏ စာနယ္ဇင္း က်င့္၀တ္သာမက လူမႈက်င့္၀တ္တုိ႔ကုိပါ ေဖာက္ဖ်က္ ေဖာ္ျပေသာ သတင္းမ်ားအားလည္း အမ်ား ျပည္သူ သိရွိရန္ ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္မွ တည္းျဖတ္ ေဖာ္ျပခဲ့ၿပီးလည္း ျဖစ္ပါသည္။ ျမန္မာ သံေတာ္ဆင့္အေပၚ မဟုတ္မမွန္ သတင္းမ်ားအား ဆက္လက္ေရးသား ေဖာ္ျပမည္ ဆုိပါက ယခင္ တပ္မေတာ္ အစုိးရႏွင့္ လက္ရွိ အစုိးရအဖြဲ႕တုိ႔ႏွင့္ ဆက္ႏႊယ္မႈ ရွိေနေသာ The Voice ႏွင့္ 7 Day သတင္းစာ ဂ်ာနယ္တုိ႔၏ အမ်ား ျပည္သူတုိ႔အေပၚ က်င့္၀တ္ေဖာက္ဖ်က္၍ ေဖာ္ျပခဲ့ေသာ ျဖစ္စဥ္မ်ား အား ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္မွလည္း တုံ႔ျပန္ ေဖာ္ျပရန္ အသင့္ရွိေနပါသည္။

ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္အေပၚ ထိခုိက္ပုတ္ခတ္ ေရးသား ထုတ္ေ၀ေနသည့္ The Voice ႏွင့္ 7 Day သတင္းစာတုိ႔ အေနျဖင့္ သတိျပဳ ဆင္ျခင္ႏုိင္ရန္ ျပင္းထန္စြာ သတိေပးလုိက္ပါသည္။
အယ္ဒီတာအဖြဲ႕
ျမန္မာသံေတာ္ဆင့္

0 comments:

Post a Comment